sâmbătă, 27 mai 2017

Lupta politica se duce la cacialma

 2017

Orasul care NU se mandreste cu Politia Ploiesti si Primaria Ploiesti

Acest politist din Iordania pentru mine este un patriot curajos, chiar daca sta cu spatele.
In viziunea mea, stiind in mare, ce se petrece acolo, da dovada de curajul suprem. SINT ALATURI DE EL CU TOT SUFLETUL.:):):)
Spun asta ca mi s-a reprosat pe internet ca, pedepsele mele financiare, nu sunt anulate deoarece nu respect politica .....de cacat. Nu sunt Gica contra, dar respect dreptul la viata si la autodeterminare a oricarui individ si al oricarui popor! Pana voi inchide ochii sunt neinfricata, chiar daca acum sunt in bat!!!!!:)))

Cu aceasta imagine curajoasa vreau sa va reamintesc ca datorita  cooperarii Politiei din Ploiesti cu infractorii orasului  chiar si dintre vivandierele Primariei Ploiesti intr.B et.5 cam123,, viata mea este hartuita psihic si fizic de 15 ani inclusiv sanatatea imi este pusa pe butuci. Nu credeam ca sunt asa de rezistenta:)).
Motiv pentru care continui greva financiara, motivand cu argumente solide si dovezi ca, nu renunt la Plangerea Penala nr.11135/ sept. 2016 CERAND SI DESPAGUBIRI IMPORTANTE.
Atata timp cat Politia Ploiesti accepta intrarea prin trapa din apart.23 bl. 13 str.Barcanesti nr.3, la subsol, sub apartamentul meu, furand in permanenta ventilele si infundand  scurgerile, urmand manipularea scandaloasa a celor limitati la minte, a tiganului Micu Vasile map.23,, de profesie spalator de WC-uri, in  colaborare cu Gen.rez.Ispas Vasile ap.4, contribuind la distrugerea sanatatii mele pentru care, am fost si internata 3 luni din cauza mucegaiului, dovedeste ca totul nu este din incompetenta ci, din rea vointa, politistii aruncand in "lupta" prostituate batrane, familii, colaboratoare ale lor,  HOTI DIN APARTAMENTE PRECUM CRISTACHE NICU,  ruda cu 3 sferturi din Politia Ploiesti  care au inlocuit calculatoarele mele furate, punand Politia sectia 4 sud sa spuna ca mi le-a furat ca erau "stricate" cu unul cu  legatura directa la ISIS si executiile oribile, pe care l-am promis LICURICIULUI de la Buc..
Chiar acum prin psihopatul Ispas Vasile, gen.in rez., fost comandant al UM NEGOIESTI PLOIESTI, ma ameninta cu amenzi, in timp ce el sabooteaza totul prin alianta cu tiganii si impicarea locatarilor bl.13, o rusine a Armatei Romane si un atarnator la banul public. Nu inteleg cum Armata Romana a avut un asa angajat PROST. Revin, nu renunt si atentionez Ministerul de Interne Bucuresti ca,  aceasta echipa de la PLOIESTI FORMATA SUB OBLADUIREA LUI DOSARU VIOREL (la care am fost in audienta)FOST SEF POLITIA PLOIETI, CU MUTRA DE EUROPEAN FARA PAPION, sunt discreditati prin , actiunile infractorilor si prostituatelor de trista amintire, BATRANE SI TINERE ALE ORASULUI. ACEST  PSIHOPAT ISPAS VASILE SUB PRETEXTUL CA SA AIBA NR.BAIETILOR MEI DE TEL. SA-MI ANUNTE FAMILIA, IN CAZ EXCEPTIONAL, A ACTIONAT INDEPARTANDU-I SUB MOTIVE SCABROASE.
Politia Ploiesti nu poate sa conduca la o schimbare a fetei orasului nostru, atata t\imp cand este ingenunchiata in mod scandaloso-depravat la genunchii infractorilor. Ispas Vasile, tiganul Micu Vasile, fam.Nita N. ap.21, fam Dragostin Adrian si Claudia ap.31,care tipa ca :"ce e de facut ", cocota masculina Ion Daniel ap.26, Panturu Marcela, devalizatoare de proprietati ale barbatilor(67 de anisori), care nu a platit nici acum asigurarea Omniasig din 2012, Negoita Traian et.company B-dul Buc. nr.22 ap.7 ,soferii auto PH 14 XXC si PH 13 HYK,At.rep b-dul Buc. nr.11 bl.8C.
Concluzionand spun ca, din indiferenta si  incapacitatea de intelegere a Politiei Ploiesti, acest oras este la buna placere a acestor infractori care pot obtine orice nebunie a lor prin SANTAJ.
Pot cere orice ca, orasul este la mana unor infractori sub acoperirea de oameni seriosi,  reprezentat de  gen.rezerv.Ispas Vasile si cu ocrotirea continuata, dupa  plecarea militianului, Dosaru Viorel, fost com.Politia Ploiesti, care a pus piatra de temelie la instaurarea infractionalitatii prin lege la Ploiesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu