marți, 1 ianuarie 2013

Trai BUN !



Trai NINIACA pe banii BABACHII !!!

Va spun un secret ! De necaz ca am vazut la tv.m cum se arata ca pe o victorie a democratiei cum ca, presedintele nostru unic a petrecut revelionul impreuna cu sotia, amanta, barbatul amantei, celelalte 2 purcele, impreuna cu cateii lor si alti catelusi chiar care se autointituleaza din  sange regesc. Nu reusesc  deloc sa-mi  conving mintea ca asta este adevarata democratie si  faptul ca un popor  cumsecade vazand ca acest individ si-a batut joc de tara si de noi,  intoarcem si obrazul celalalt si primim si un part in nas. Cum platin noi totul la un individ care, daca ar trai dupa munca lui asa urat cu draci, zbanghiu, betiv, imoral, are succes la femei chiar daca este  neperformer la pat :)))
Ce cumsecade suntem noi! Platim toata consumatia  la  chiururile alea mari cat  casa, apropo parca o vad pe  amanta cu chiurul ala mare in  pantaloni albi ca, nu putea incaleca calul si parca am  vazut  ca s-au crapat pantalonii la spate din cauza basinilor(pardon de expresie) care ii curgeau fuior. Dar presedintele nostru, adora astfel de executii savante si noi tot poporul chiar daca am avut  putine  feluri de pus pe masa, platim ca turcul ! Stiti vorba aceea TURCUL PLATESTE !
Trai  excelent pe banii BABACHII adica ai nostrii.
Sa stiti ca eu am scris asta de necaz  ca mi-am ros unghiile de la maini pana la cot si acum trec la cele de la picioare. Ce barbat din  tara asta face Sarbatorile de iarna, cu amanta si barbatul ei pe fata, nu ca prieteni de familie ??????
Uite mai, pentru mine nu a cheltuit poporul, chiar nimeni, nici pentru un  pahar de apa chioara:(((
Ma mir cum se bucura de aceasta mare onoare un  bandit, care impreuna cu gasca lui de mafioti a pus o tara pe butuci si pe locuitorii tarii pe branci si totusi este bagat in halul acesta in seama, in loc sa fie la mititica, impreuna cu criminalii tarii. Bine a zis cine a zis ca, suntem un  popor de idioti !!!
Urare catre Zbanghiu sa manance tare si sa faca caca moale !!!:))))))) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu